@mastersthesis{efzg:11986, author = {{Legin, Lea}}, title = {{Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu}}, } @mastersthesis{efzg:11974, author = {{Domazet, Marko}}, title = {{Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:11711, author = {{Odak, Mislav}}, title = {{Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima}}, } @mastersthesis{efzg:11616, author = {{Strižak, Dorian}}, title = {{Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11728, author = {{Prekratić, Stela}}, title = {{Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11763, author = {{Dujmović, Eugen}}, title = {{Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11698, author = {{Resler, Matej}}, title = {{Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica}}, } @mastersthesis{efzg:11816, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode}}, } @mastersthesis{efzg:11505, author = {{Mršić, Antun}}, title = {{Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije}}, } @mastersthesis{efzg:11571, author = {{Bakalović, Nika}}, title = {{Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11643, author = {{Sladoljev, Adrijana}}, title = {{Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11366, author = {{Pugar, Iva}}, title = {{Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:11192, author = {{Marković, Ivan}}, title = {{Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11263, author = {{Prpić, Tena}}, title = {{Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:11528, author = {{Cvijanović, Katarina}}, title = {{Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:11724, author = {{Ljuban, Leonarda}}, title = {{Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{efzg:11360, author = {{Dujić, Ana-Marija}}, title = {{Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:11313, author = {{Škrnički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima}}, } @mastersthesis{efzg:11435, author = {{Vnučec, Ivana}}, title = {{Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:11416, author = {{Ludaš, Sara}}, title = {{Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11172, author = {{Lisac, Lea}}, title = {{Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:11838, author = {{Merle, Petra}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{efzg:11389, author = {{Pervan, Barbara}}, title = {{Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11139, author = {{Vori, Mario}}, title = {{Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11133, author = {{Glasnović, Antun}}, title = {{Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11580, author = {{Matić, Ružica}}, title = {{Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11135, author = {{Glasnović, Ivan}}, title = {{Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:11180, author = {{Matić, Tomislav}}, title = {{Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima}}, } @mastersthesis{efzg:11757, author = {{Žalac Javor, Maja}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11153, author = {{Karabatić, Karla}}, title = {{Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju}}, } @mastersthesis{efzg:11222, author = {{Bogojević, Tea}}, title = {{Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:11150, author = {{Babić, Tena}}, title = {{Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:11111, author = {{Drveni, Marinela}}, title = {{Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija}}, } @mastersthesis{efzg:10740, author = {{Posavac, Lorena}}, title = {{Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta}}, } @mastersthesis{efzg:10727, author = {{Torinek, Mia}}, title = {{Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku}}, } @mastersthesis{efzg:10720, author = {{Kuzmić, Martina}}, title = {{Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti}}, } @mastersthesis{efzg:10734, author = {{Drešar, Sara}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:10710, author = {{Sučić, Hrvoje}}, title = {{Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane}}, } @mastersthesis{efzg:10670, author = {{Ravlić, Karla}}, title = {{Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki}}, } @mastersthesis{efzg:10690, author = {{Pašić, Ema}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda}}, } @phdthesis{efzg:10676, author = {{Vlahović Mlakar, Tea Silvia}}, title = {{Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu}}, } @mastersthesis{efzg:10322, author = {{Landeka, Ivan}}, title = {{Istraživanje razloga nekorištenja plaćenih verzija usluga temeljenih na internet tehnologiji među generacijom Z u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10242, author = {{Oštir, Zrinka}}, title = {{Zabrinutost za privatnost pri korištenju usluge mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{efzg:9737, author = {{Davidović Boljkovac, Iris}}, title = {{Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9700, author = {{Kuzmić, Taja}}, title = {{Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9732, author = {{Pavleković, Andrea}}, title = {{Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima}}, } @mastersthesis{efzg:9762, author = {{Luketić, Brigita}}, title = {{ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efzg:9718, author = {{Rešetar, Tin}}, title = {{OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA}}, } @mastersthesis{efzg:9761, author = {{Filipović, Ivan Kazimir}}, title = {{Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9729, author = {{Marković, Petra}}, title = {{Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama}}, } @mastersthesis{efzg:9382, author = {{Kramarić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije}}, } @mastersthesis{efzg:9515, author = {{Stupar, Petra}}, title = {{Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9399, author = {{Žinić, Anamaria}}, title = {{STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU}}, } @mastersthesis{efzg:9403, author = {{Škreblin Borovčak, Tea}}, title = {{Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9246, author = {{Majurec, Manuel}}, title = {{ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9774, author = {{Munđar, Stela}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9166, author = {{Wagmann, Lucija}}, title = {{ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:8644, author = {{Konta, Ivana}}, title = {{Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8594, author = {{Fuček, Petra}}, title = {{Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:8393, author = {{Roje, Marko}}, title = {{Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona}}, } @mastersthesis{efzg:7989, author = {{Lovrić, Ivana}}, title = {{ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:7911, author = {{Šipić, Antonia}}, title = {{ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{efzg:8020, author = {{Nikić, Ivana}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva korisnika online platformi za dostavljanje hrane na području grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:8049, author = {{Blažeković, Petra}}, title = {{Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:7794, author = {{Horvat, Martina}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:7715, author = {{Banović, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji}}, } @mastersthesis{efzg:7634, author = {{Kaurin, Stella}}, title = {{Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista}}, } @mastersthesis{efzg:7384, author = {{Baltić, Dominik}}, title = {{PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:7304, author = {{Mezak, Martina}}, title = {{Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6672, author = {{Hrgovčić, Valentina}}, title = {{Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:6663, author = {{Stefanov, Matea}}, title = {{Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:6585, author = {{Kantolić, Katarina}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA}}, } @mastersthesis{efzg:6405, author = {{Ros, Antonio}}, title = {{Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom}}, } @mastersthesis{efzg:6287, author = {{Štefanec, Tamara}}, title = {{ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR}}, } @mastersthesis{efzg:6335, author = {{Kolak, Ana-Marija}}, title = {{Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:6042, author = {{Herceg, Ivona}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:5986, author = {{Radman, Ana}}, title = {{ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{efzg:5952, author = {{Guštin, Valentina}}, title = {{Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:5188, author = {{Vale, Sanja}}, title = {{ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA}}, } @mastersthesis{efzg:3067, author = {{Babić, Marija}}, title = {{Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka}}, } @mastersthesis{efzg:3017, author = {{Stanić, Martina}}, title = {{Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:3028, author = {{Parat, Marta}}, title = {{Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:3062, author = {{Vakufac, Jasmin}}, title = {{Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:3037, author = {{Bešlić, Stjepan}}, title = {{Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:3022, author = {{Šulc, Peter}}, title = {{Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva}}, } @mastersthesis{efzg:2753, author = {{Rončević, Bruno}}, title = {{Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efzg:4558, author = {{Cvetinović, Emanuela}}, title = {{Marketing usluga riječkih muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:1635, author = {{Marjanović, Tamara}}, title = {{Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{efzg:896, author = {{Jagodić, Anja}}, title = {{Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:1632, author = {{Skejo, Filip}}, title = {{Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu}}, } @mastersthesis{efzg:683, author = {{Slavnić, Bojan}}, title = {{UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efzg:1296, author = {{Todorić, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje markom destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:1954, author = {{Orešković, Anamarija}}, title = {{Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:1914, author = {{Vašarević, Ivana}}, title = {{Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom}}, } @mastersthesis{efzg:1791, author = {{Streny, Katarina}}, title = {{Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2002, author = {{Vugec, Barbara}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:1885, author = {{Posavčević, Kristian}}, title = {{Mobilni marketing u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:2148, author = {{Beg, Ivana}}, title = {{Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana}}, } @mastersthesis{efzg:1852, author = {{Pernarić, Dominik}}, title = {{Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke}}, } @mastersthesis{efzg:1484, author = {{Slamar, Mihaela}}, title = {{Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke}}, } @mastersthesis{efzg:1608, author = {{Pejić, Lana}}, title = {{Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:973, author = {{Janđel, Ivan Krešimir}}, title = {{KORIŠTENJE COOKIE TEHNOLOGIJE U INTERNETSKOM OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efzg:2184, author = {{Parmać, Zoran}}, title = {{Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.}}, } @mastersthesis{efzg:1723, author = {{Žalac, Nikolina}}, title = {{Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:311, author = {{Hrvatin, David}}, title = {{UPRAVLJANJE RAZVOJEM PROIZVODA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:1556, author = {{Karalić, Ljubica}}, title = {{Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:1586, author = {{Bedek, Ivan}}, title = {{Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom}}, } @mastersthesis{efzg:1403, author = {{Vučić, Laura}}, title = {{Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju}}, } @mastersthesis{efzg:1507, author = {{Novak, Sanja}}, title = {{Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga}}, } @mastersthesis{efzg:2228, author = {{Šulc, Marija}}, title = {{Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1514, author = {{Ugljarević, Matea}}, title = {{Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:1259, author = {{Šturman, Filip}}, title = {{Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama}}, } @mastersthesis{efzg:1867, author = {{Markić, Ante}}, title = {{Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2019, author = {{Krdžalić, Ines}}, title = {{Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:1307, author = {{Pandžić, Mario}}, title = {{Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici}}, }