@mastersthesis{efzg:11986, author = {{Legin, Lea}}, title = {{Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu}}, } @mastersthesis{efzg:11298, author = {{Bračun, Sara}}, title = {{Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11313, author = {{Škrnički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima}}, } @mastersthesis{efzg:11435, author = {{Vnučec, Ivana}}, title = {{Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:11172, author = {{Lisac, Lea}}, title = {{Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:11339, author = {{Golubić, Dorotea}}, title = {{Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika}}, } @mastersthesis{efzg:11757, author = {{Žalac Javor, Maja}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11081, author = {{Čačković, Terezija}}, title = {{Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:11111, author = {{Drveni, Marinela}}, title = {{Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija}}, } @mastersthesis{efzg:10798, author = {{Antunović, Ivana}}, title = {{Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10734, author = {{Drešar, Sara}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:10714, author = {{Krapić, Viktoria}}, title = {{Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:10710, author = {{Sučić, Hrvoje}}, title = {{Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane}}, } @mastersthesis{efzg:10670, author = {{Ravlić, Karla}}, title = {{Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki}}, } @mastersthesis{efzg:10281, author = {{Zebić, Lucija}}, title = {{Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:9774, author = {{Munđar, Stela}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9134, author = {{Lepušić, Valentina}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8644, author = {{Konta, Ivana}}, title = {{Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8136, author = {{Andabak, Andrea}}, title = {{Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja}}, } @mastersthesis{efzg:7911, author = {{Šipić, Antonia}}, title = {{ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{efzg:8028, author = {{Majetić, Dea}}, title = {{MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA}}, } @mastersthesis{efzg:7794, author = {{Horvat, Martina}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:7634, author = {{Kaurin, Stella}}, title = {{Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista}}, } @mastersthesis{efzg:7304, author = {{Mezak, Martina}}, title = {{Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6976, author = {{Šahurić, Edina}}, title = {{Korištenje pozitivnih i negativnih apela za prikupljanje sredstava neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:6042, author = {{Herceg, Ivona}}, title = {{Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:5986, author = {{Radman, Ana}}, title = {{ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{efzg:5952, author = {{Guštin, Valentina}}, title = {{Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:6460, author = {{Šelendić, Ena}}, title = {{Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:5342, author = {{Savić, Nikolina}}, title = {{Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:4975, author = {{Kozlek, Silvija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:4672, author = {{Cicvarić, Mihaela}}, title = {{Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja}}, } @mastersthesis{efzg:4177, author = {{Radonić, Bernard}}, title = {{Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{efzg:4207, author = {{Jurak, Martina}}, title = {{Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:4213, author = {{Horvat, Kristina}}, title = {{Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:3017, author = {{Stanić, Martina}}, title = {{Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:3028, author = {{Parat, Marta}}, title = {{Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:2926, author = {{Bijelić, Marko}}, title = {{Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:2753, author = {{Rončević, Bruno}}, title = {{Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju}}, } @phdthesis{efzg:2673, author = {{Vidić, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu}}, } @mastersthesis{efzg:2640, author = {{Štahan, Matija}}, title = {{Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2623, author = {{Hranj, Ivana}}, title = {{SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL}}, } @mastersthesis{efzg:2566, author = {{Ivančić, Iva}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi}}, } @mastersthesis{efzg:1635, author = {{Marjanović, Tamara}}, title = {{Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{efzg:1632, author = {{Skejo, Filip}}, title = {{Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu}}, } @mastersthesis{efzg:1954, author = {{Orešković, Anamarija}}, title = {{Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:1835, author = {{Krstić, Ana}}, title = {{Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki}}, } @mastersthesis{efzg:1263, author = {{Vidanec, Kristina}}, title = {{Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2002, author = {{Vugec, Barbara}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:1980, author = {{Kušec, Nikola}}, title = {{Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama}}, } @mastersthesis{efzg:2115, author = {{Kroflin, Kristina}}, title = {{Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada}}, } @mastersthesis{efzg:1246, author = {{Kovačić, Iva}}, title = {{Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:2148, author = {{Beg, Ivana}}, title = {{Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana}}, } @mastersthesis{efzg:1852, author = {{Pernarić, Dominik}}, title = {{Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke}}, } @mastersthesis{efzg:1190, author = {{Rončević, Bruno}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{efzg:2094, author = {{Jelić, Nikola}}, title = {{Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:1933, author = {{Ožbolt, Lana}}, title = {{Korištenje glazbe u emocionalnim apelima}}, } @mastersthesis{efzg:1784, author = {{Božinović, Ivana}}, title = {{Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu}}, } @mastersthesis{efzg:1257, author = {{Neđeral, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica}}, } @mastersthesis{efzg:1856, author = {{Skala, David}}, title = {{Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.}}, } @mastersthesis{efzg:1514, author = {{Ugljarević, Matea}}, title = {{Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:1867, author = {{Markić, Ante}}, title = {{Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2019, author = {{Krdžalić, Ines}}, title = {{Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:2060, author = {{Vrbanec, Emilija}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1505, author = {{Starić, Barbara}}, title = {{Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji}}, }