Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155