Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
Unversity of Zagreb Repository
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
4
0
CHILDREN AN THE CHANGING WORLD OF ADVERTISING
Tena Hrvoj (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119741
Metadata
Title
DJECA I SUVREMENO OGLAŠAVANJE
Author
Tena Hrvoj
Mentor(s)
Ružica Brečić
(thesis advisor)
Abstract
Djeca su specifični tržišni segment; izražavaju svoje želje, štede i ostvaruju vlastite kupnje te su pod utjecajem svojih roditelja, vršnjaka i medija. Koristeći različite tehnike oglašavanja usmjerenog djeci, oglašivači žele steknuti primarno, sekundarno i buduće tržište potrošača. Kada se jednom pozicioniraju u glavama mladih potrošača postoje velike šanse da će tako stvoriti dugoročno lojalne potrošače. Cilj ovog rada je istražiti koji utjecaj suvremeno oglašavanje ima na ponašanje djece. Stoga je provedeno istraživanje na uzorku od petero osnovnoškolske djece u dobi od sedam do dvanaest godina. Iako je u istraživanju sudjelovao mali broj djece, metodom dubinskog intervjua uspjelo se dobiti iskrene odgovore dovoljne da se potkrijepe pretpostavke o utjecaju oglašavanja na djecu. Djeca su pokazala da su svjesna postojanja oglasa i njihovog komuniciranja putem medija te znaju čemu ti oglasi služe. Najviše primjećuju i pamte zabavne i duhovite oglase koji odskaču od uobičajenih. Iako lako raspoznaju granicu između zabavnog programa i oglasa na televiziji, nisu svjesna toga da to što oglasi govore ne mora uvijek biti istina. To ih čini veoma ranjivim tržišnim segmentom što oglašivači znaju iskoristiti pa se tako javljaju oglasi koji nisu u skladu s Kodeksom oglašavanja. Oglašavanje usmjereno djeci razvija se postupno, od tradicionalnog prema suvremenom koje se danas sve češće odvija putem interneta. Tako oglašivači lako dolaze do djece i mogu ciljno slati poruke ovisno o interesima primatelja. Sve to otežava mjerenje koliki utjecaj ima takav tip oglašavanja na djecu i koliko djeca razumiju koje su namjere i granice oglašavanja.
Parallel title (English)
CHILDREN AN THE CHANGING WORLD OF ADVERTISING
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Lower level organizational units
Department of Marketing
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme type
university
Study level
undergraduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
univ.bacc.oec.
Genre
undergraduate thesis
Language
Croatian
Defense date
2015-09-23
Parallel keywords (Croatian)
djeca
oglašavanje
marketing
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz zaključka, ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119741
Committer
Maja Tokić