KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Klačić, G. (2016). KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, G. (2016). 'KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić G. KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
G. Klačić, "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236