prikaz prve stranice dokumenta Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Maslać, I. (2016). Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, I. (2016). 'Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać I. Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

I. Maslać, "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Please login to the repository to save this object to your list.