prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Sabljak, D. (2016). Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, D. (2016). 'Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak D. Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

D. Sabljak, "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Please login to the repository to save this object to your list.