Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel"
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:067028
Karačić, Ivana
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Karačić, I. (2019). Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel" (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028
Karačić, Ivana. "Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028
Karačić, Ivana. "Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028
Karačić, I. (2019). 'Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028
Karačić I. Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028
I. Karačić, "Karakteristike proizvoda turoperatora specijaliziranog za kulturni turizam na primjeru turoperatora specijalista "Martin Randall Travel"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067028