Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, Marija
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Brnja, M. (2019). Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, Marija. "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, Marija. "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, M. (2019). 'Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja M. Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
M. Brnja, "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308