Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:070974
Parat, Marta
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Parat, M. (2019). Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat, M. (2019). 'Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
Parat M. Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974
M. Parat, "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974