prikaz prve stranice dokumenta Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:267747

Marinić, Tena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Marinić, T. (2019). Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

Marinić, T. (2019). 'Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

Marinić T. Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

T. Marinić, "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747

Please login to the repository to save this object to your list.