SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, Veronika
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Orešić, V. (2015). SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, V. (2015). 'SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić V. SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
V. Orešić, "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751