prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Please login to the repository to save this object to your list.