Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:398438
Žepina, Sonja
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Žepina, S. (2019). Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438
Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438
Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438
Žepina, S. (2019). 'Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438
Žepina S. Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438
S. Žepina, "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438