Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
Unversity of Zagreb Repository
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
2
0
THE ROLE OF MARKETING ACTIVGITIES IN SPORTS HAPPENINGS
Anika Vidić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Metadata
Title
Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
Author
Anika Vidić
Mentor(s)
Ana Tkalac Verčič
(thesis advisor)
Abstract
Marketing je uključen u svaki dio sportskog događanja. Od same početne ideje pa sve do njezine realizacije, pa čak i nakon. Marketing je zaslužan za kreiranje poruke i njezino prenašanje publici, prepoznavanje potreba potrošača i zadovoljenje tih potreba, analiza komunikacije koja je uspostavljenja između organizacije i primatelja poruke, isticanje dodatne vrijednosti samog proizvoda ili usluge itd. Sam slogan Olimpijskih igara „Brže! Više! Jače!“ je poticajne naravi i natjecateljskog duha te djeluje motivacijski na sportaše i obožavatelje. Na primjeru Olimpijskih igara, kao najpoznatijeg sportskog događanja na svijetu i najvećeg dostignuća profesionalnih sportaša, uočili smo da je utjecaj širokog spektra i da je marketinška uloga tim veća jer poruku koju treba odaslati mora biti jasna, poučna, kreativna i nezaboravna. Što se tiče situacije u Hrvatskoj, na temelju prikazanih podataka zaključujemo kako postoji puno prostora za napredak i kako bi sa usklađivanjem akata donesenim od strane Europske unije i smanjenja vlastitih interesa, hrvatski sport mogao znatno više napredovati te mu je budućnost svakako svijetla.
Parallel title (English)
THE ROLE OF MARKETING ACTIVGITIES IN SPORTS HAPPENINGS
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Lower level organizational units
Department of Marketing
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme type
university
Study level
undergraduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
univ.bacc.oec.
Genre
undergraduate thesis
Language
Croatian
Defense date
2016-06-20
Parallel keywords (Croatian)
sportski marketing
sportska događanja
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz Zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Committer
Davorka Jukica