master's thesis
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Huber, S. (2016). Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, S. (2016). 'Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber S. Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2016 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

S. Huber, "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Please login to the repository to save this object to your list.