prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Crnjak, T. (2014). Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, T. (2014). 'Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak T. Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

T. Crnjak, "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Please login to the repository to save this object to your list.