doctoral thesis
Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:214090

Severović, Kornelija
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics

Cite this document

Severović, K. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga (Doctoral thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, K. (2013). 'Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović K. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

K. Severović, "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Please login to the repository to save this object to your list.