Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, Deni
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275