undergraduate thesis
Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. urn:nbn:hr:211:312375

Kožić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization

Cite this document

Kožić, I. (2019). Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

Kožić, I. (2019). 'Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 09 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

Kožić I. Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2022 August 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

I. Kožić, "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375

Please login to the repository to save this object to your list.