master's thesis
Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. urn:nbn:hr:119:143000

Živković, Matija
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Independent chairs
Chair of Applied Mathematics and Statistics

Cite this document

Živković, M. (2015). Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

Živković, Matija. "Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

Živković, Matija. "Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

Živković, M. (2015). 'Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

Živković M. Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2015 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

M. Živković, "Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za optimizaciju rute elektroničkog vozila s ciljem povećanja njegove autonomije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:143000

Please login to the repository to save this object to your list.