pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12183 thesis "Uloga društvenih mreža kao instrumenta političke komunikacije kod starijih adolescenata u Republici Hrvatskoj" "Maričević, Ena" efzg:11231 thesis "Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike" "Mikac Škrinjarić, Ankica" efzg:10444 thesis "Značenje, uloga i perspektive prodajnih profesionalaca u farmaceutskoj industriji s osvrtom na nove prodajne okolnosti uzrokovane pandemijom Covid-19" "Jurić, Ivan" efzg:10442 thesis "Održivost kao dio marketinške strategije luksuznih proizvoda" "Pismarović, Ana" efzg:10679 thesis "Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj" "Madirazza, Dunja" efzg:10441 thesis "Uloga i značenje emocionalne inteligencije u prodaji i pregovaranju na tržištu informatičkih usluga i poslovnih rješenja" "Šiško, Laura" efzg:10280 thesis "Istraživanje reakcija kupaca na aktivnosti unapređenja prodaje u sektoru maloprodaje" "Rajić, Dalibor" efzg:10279 dissertation "Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka" "Sačer, Sabina" efzg:9502 thesis "ISTRAŽIVANJE PRIHVAĆENOSTI ONLINE PREGOVARANJA U ODNOSU NA PREGOVARANJE LICEM U LICE U PODUZETNIŠTVU" "Jandras, Ivana" efzg:9305 thesis "ISTRAŽIVANJE GLAVNIH ODREDNICA PONAŠANJA INDIVIDUALNIH DONATORA KAO POLAZIŠTE DEFINIRANJA PROGRAMA PRIKUPLJANJA DONACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU" "Milošević, Mathea" efzg:8461 thesis "Obilježja pregovaranja u doba COVID – 19 krize na primjeru poduzeća iz naftne industrije" "Gojak, Blanka" efzg:7945 thesis "PRIMJENA A/B TESTIRANJA U MJERENJU UČINKOVITOSTI ONLINE PRODAJE" "Vujović, Uglješa" efzg:7882 thesis "Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća" "Kušec, Nikša" efzg:7466 thesis "Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije" "Bilić, Valentina" efzg:6830 thesis "UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI" "Car, Andrej" efzg:6970 thesis "KOMPLEMENTARNOST KLASIČNIH I SUVREMENIH PRISTUPA PRODAJI U IT SEKTORU" "Gabrijelić, Lana" efzg:6827 thesis "Povezanost emocionalne inteligencije i etičnog ponašanja u poslovnom pregovaranju" "Brkić, Marcela" efzg:6083 thesis "Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru" "Matak, Katarina" efzg:5342 thesis "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama" "Savić, Nikolina" efzg:5391 thesis "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca" "Tešanović, Iva" efzg:5307 thesis "Stavovi i osobne sklonosti studenata prema profesionalnoj karijeri u području prodaje" "Sviben, Antonio" efzg:5322 thesis "TEORIJSKO-EMPIRIJSKA ANALIZA KULTURNO UVJETOVANIH PREGOVARAČKIH RAZLIČITOSTI HRVATSKIH MENADŽERA U ODNOSU NA EUROPSKE VANJSKOTRGOVINSKE PARTNERE" "Grubišić, Lucija" efzg:5323 thesis "Uloga digitalnih analitičkih alata u unaprjeđenju poslovanja web trgovina" "Brekalo, Jelena" efzg:5414 thesis "Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj" "Hauselmaier, Marin" efzg:4640 thesis "Istraživanje razloga promjene banke u poslovanju s građanstvom" "Vukčević, Martina" efzg:3786 thesis "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka" "Butorac, Mia" efzg:3812 thesis "KOMPARATIVNA ANALIZA KROSKULTURNIH DIMENZIJA MEĐUNARODNOG POSLOVNOG PREGOVARANJA" "Pušić, Patricia" efzg:3926 thesis "Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije" "Aničić, Jelena" efzg:4163 thesis "Mobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda" "Pević, Nikola" efzg:4130 thesis "Prodaja cjelovitih uređenja poslovnih prostora na poslovnom tržištu" "Jakovljević, Ana" efzg:4129 thesis "Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj" "Ćurčić, Areta" efzg:4623 thesis "Kanali distribucije proizvoda za njegu kose" "Vutmej, Petra" efzg:3983 thesis "ISTRAŽIVANJE ULOGE I VAŽNOSTI PRODAJNIH EDUKACIJA U HRVATSKOJ LJEKARNIČKOJ PRAKSI" "Petrović, Ivana" efzg:4232 thesis "Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću" "Marković, Dajana" efzg:2264 thesis "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu" "Galfi, Albert" efzg:1286 thesis "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača" "Ćužić, Martina" efzg:2135 thesis "Specifičnosti prodaje i pregovaranja u segmentu paketne dostave na hrvatskom poslovnom tržištu" "Vejin, Ivan" efzg:2158 thesis "Unapređenje procesa prodaje medicinskih dijagnostičkih uređaja na tržištu Republike Hrvatske" "Roca, Josip" efzg:2169 thesis "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača" "Petković, Antonija" efzg:1885 thesis "Mobilni marketing u bankarskom sektoru" "Posavčević, Kristian" efzg:1884 thesis "Etička potrošnja i njezina tržišna primjena" "Talian, Katarina" efzg:2099 thesis "Odrednice društveno odgovornog poslovanja u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj" "Peruško, Roberta" efzg:271 thesis "ULOGA INTERNOG MARKETINGA U MOTIVIRANJU ZAPOSLENIKA" "Mirosavljević, Maja" efzg:1908 thesis "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa" "Ramušćak, Matija" efzg:710 thesis "Marketing u sportu" "Tukač, Zvonimir" efzg:171 thesis "Optimizacija upravljanja asortimanom bezalkoholnih pića na maloprodajnom mjestu" "Lovrić, Marko"