@mastersthesis{fpzg:2152, author = {{Škabić, Luka}}, title = {{Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput}}, } @mastersthesis{fpzg:2151, author = {{Belec, Sara}}, title = {{Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea}}, } @mastersthesis{fpzg:2144, author = {{Matošin, Ivana}}, title = {{Komunikacija Europskog socijalnog fonda na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:2157, author = {{Birač, Marko}}, title = {{Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2138, author = {{Zrilić, Dario}}, title = {{Etičnost odnosa s javnošću - percepcija hrvatskih građana}}, } @mastersthesis{fpzg:2134, author = {{Beljan, Mirna}}, title = {{Komunikacijska politika Europske Unije iz perspektive odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{fpzg:2116, author = {{Jekić, Nives}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji nautičkog turizma Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:2082, author = {{Brigljević, Iva-Mila}}, title = {{Brendiranje Banovine kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2077, author = {{Bertović, Ivana}}, title = {{Brendiranje Međimurske županije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2080, author = {{Preložiček, Valentin}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2079, author = {{Filipović, Ljiljana}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji ženskog poduzetništva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2078, author = {{Ćuk, Davorka}}, title = {{Upravljanje komunikacijom lokalnih turističkih zajednica na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:2081, author = {{Vučilovski, Sara}}, title = {{Učinci informativno-edukativne kampanje "Misli na druge - cijepi se"}}, } @mastersthesis{fpzg:2057, author = {{Samodol, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Šibenika kroz četiri tvrđave}}, } @mastersthesis{fpzg:2060, author = {{Rukavina, Ana}}, title = {{Korištenje umjetne inteligencije u odnosima s javnošću u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2058, author = {{Šarčević, Azra}}, title = {{Kraljica Elizabeta II. kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:2056, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Product placement u serijama američke, korejske i hrvatske produkcije}}, } @mastersthesis{fpzg:1940, author = {{Stojić, Alen}}, title = {{Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend}}, } @mastersthesis{fpzg:1938, author = {{Jurković, Anamaria}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu na primjeru Formule 1}}, } @mastersthesis{fpzg:1939, author = {{Gašpert, Lucija}}, title = {{Strategije i taktike odnosa s javnošću u poslovanju drogerija - slučaj DM Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:1896, author = {{Pinjuh, Sandra}}, title = {{Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije}}, } @phdthesis{ffzg:7882, author = {{Kanajet, Karlo}}, title = {{Vladino upravljanje kriznom komunikacijom na internetu u javnozdravstvenoj krizi}}, } @mastersthesis{fpzg:1877, author = {{Brčić, Nikolina}}, title = {{Odnosi s javnošću u modnoj industriji: slučajevi greenwashinga}}, } @mastersthesis{fpzg:1875, author = {{Knez, Domenika}}, title = {{Percepcija novinara o vlastitoj autonomiji u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{fpzg:1876, author = {{Macešan, Nikolina}}, title = {{Punk i politika - motivi i teme u britanskoj punk glazbi}}, } @mastersthesis{fpzg:2137, author = {{Prpić, Iva}}, title = {{Razvoj Hrvatske udruge za odnose s javnošću od osnutka do danas}}, } @mastersthesis{fpzg:1865, author = {{Šantić, Jelena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u komuniciranju društveno odgovornog poslovanja u hrvatskom bankarskom sektoru tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1858, author = {{Salameh, Suzana}}, title = {{Pristupi u rješavanju sukoba među zaposlenicima: kako doći do win-win rješenja?}}, } @mastersthesis{fpzg:1848, author = {{Vukelić, Petar}}, title = {{Percepcija važnosti odnosa s javnošću među ravnateljima srednjih škola Grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fpzg:1766, author = {{Šoštarec, Ema}}, title = {{Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:1774, author = {{Pervan, Valentina}}, title = {{Krizno komuniciranje u turizmu - studija slučaja erupcije vulkana Cumbre Vieja}}, } @mastersthesis{fpzg:1769, author = {{Peranić, Marijana}}, title = {{Masovni turizam i njegove posljedice za imidž turističke destinacije na primjeru otoka Paga}}, } @mastersthesis{fpzg:1770, author = {{Vrban, Sara}}, title = {{Organizacija događanja u neprofitnom sektoru na primjeru Erasmus Student Network}}, } @mastersthesis{fpzg:1768, author = {{Stojanović, Maja}}, title = {{Upravljanje kriznom komunikacijom u aferi "Fimi Media"}}, } @mastersthesis{fpzg:1759, author = {{Kuliš, Monika}}, title = {{Brendiranje grada Nina kao romantične destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1757, author = {{Jelčić, Ana-Marija}}, title = {{Gastronomska ponuda kao motiv turističke posjete Južnoj Dalmaciji}}, } @mastersthesis{fpzg:1760, author = {{Stilinović, Luciana}}, title = {{Komunikacijski aspekti ruralnog turizma u Ličko-senjskoj županiji}}, } @mastersthesis{fpzg:1746, author = {{Marinović, Marta}}, title = {{Navike čitanja i informiranja korisnika Gradske knjižnice Ivan Goran Kovačić u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1751, author = {{Blačić, Josipa}}, title = {{Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1753, author = {{Majkopet, Jennifer Anna}}, title = {{Primjena reaktivnih strategija zrakoplovnih kompanija - slučaj American Airlines 11. rujna 2001.}}, } @mastersthesis{fpzg:1763, author = {{Kovačević, Antonia}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri online kupnji namirnica}}, } @mastersthesis{fpzg:1714, author = {{Tušek, Valentina}}, title = {{Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1715, author = {{Tomljenović, Nera}}, title = {{Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju}}, } @mastersthesis{fpzg:1741, author = {{Bratić, Ana}}, title = {{Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle}}, } @mastersthesis{fpzg:1716, author = {{Boko, Antea}}, title = {{Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane}}, } @mastersthesis{fpzg:1732, author = {{Pepelko Farszky, Izabela}}, title = {{Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends}}, } @mastersthesis{fpzg:1734, author = {{Domančić, Lana}}, title = {{Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:1648, author = {{Mandić, Doris}}, title = {{Imidž novinara i novinarske profesije u hrvatskoj javnosti}}, } @mastersthesis{fpzg:1652, author = {{Martinić, Ana}}, title = {{Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1650, author = {{Ropret, Lucija}}, title = {{Povjerenje u utjecajnike kao izvore informacija o proizvodima i uslugama među mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1636, author = {{Polzer, Patricia}}, title = {{Uloga roditelja u razotkrivanju privatnosti maloljetne djece}}, } @mastersthesis{fpzg:1658, author = {{Poljanec, Dora}}, title = {{Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1660, author = {{Vugrinec, Helena}}, title = {{Online turistička komunikacija u doba pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske, Španjolske i Grčke}}, } @mastersthesis{fpzg:1667, author = {{Jelušić, Matea Elena}}, title = {{Upravljanje komunikacijom Formule 1 na društvenim mrežama nakon Bernieja Ecclestonea}}, } @mastersthesis{fpzg:1673, author = {{Puljić, Josipa}}, title = {{Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize}}, } @mastersthesis{fpzg:1620, author = {{Radić, Katarina}}, title = {{Komunikacija HDS ZAMP-a i oblikovanje percepcije o autorskom pravu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1664, author = {{Ježovita, Mateja}}, title = {{Generacijske razlike i digitalne tehnologije - primjer Večernjeg lista}}, } @mastersthesis{fpzg:1628, author = {{Mikša, Martina}}, title = {{Konstrukcija stvarnosti na Instagramu među hrvatskim studentima}}, } @mastersthesis{fpzg:1626, author = {{Domitrović, Laura}}, title = {{Krizna komunikacija turističkih agencija na području Grada Zagreba u pandemijskoj 2020. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:1629, author = {{Petrov, Antonela}}, title = {{Upravljanje reputacijom na Facebooku i Instagramu u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1563, author = {{Mezdjić, Petra}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU}}, } @mastersthesis{fpzg:1388, author = {{Bais, Laura}}, title = {{Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima}}, } @mastersthesis{fpzg:1542, author = {{Takač, Karla}}, title = {{Identifikacija tehnika spina u hrvatskoj političkoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{fpzg:1443, author = {{Jurina, Matea}}, title = {{Imidž Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1468, author = {{Koren, Tin}}, title = {{Koncept zemlje podrijetla na primjerima iz automobilske industrije Njemačke, Italije i Francuske}}, } @mastersthesis{fpzg:1421, author = {{Fuček, Matej}}, title = {{Krizna komunikacija Svjetske zdravstvene organizacije: studija slučaja pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1457, author = {{Kezić, Ivona}}, title = {{Krizno komuniciranje na društvenim mrežama tijekom pandemije COVID-19 na primjeru Hrvatske turističke zajednice}}, } @mastersthesis{fpzg:1425, author = {{Galjuf, Anamaria}}, title = {{Odnosi s javnošću u promociji turističkih destinacija - primjer Dubrovnika}}, } @mastersthesis{fpzg:1360, author = {{Krnic, Lana}}, title = {{Promjena korporativne komunikacije u vrijeme pandemije COVID-19: primjer Valamara}}, } @mastersthesis{fpzg:1408, author = {{Dukši, Anamarija}}, title = {{Strateško komuniciranje udruga za pomoć žrtvama seksualnog nasilja na primjeru Ženske sobe - Centra za seksualna prava}}, } @mastersthesis{fpzg:1348, author = {{Bahun, Filip}}, title = {{Stvaranje imidža Hrvatske kao atraktivne filmske lokacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1415, author = {{Filipović, Anamarija}}, title = {{Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1504, author = {{Pleše, Ana}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u radu hrvatskih lokalnih turističkih zajednica}}, } @mastersthesis{fpzg:1407, author = {{Dominiković, Andrea}}, title = {{Uloga žena u odnosima s javnošću u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1387, author = {{Biljan, Lana}}, title = {{Brendiranje Hrvatske kroz Svjetsko nogometno prvenstvo 2018. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1391, author = {{Braer, Maria}}, title = {{Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1480, author = {{Marić, Tomislav}}, title = {{Osobno brendiranje u sportu: studija slučaja Cristiana Ronalda}}, } @mastersthesis{fpzg:1406, author = {{Čuturić, Paula}}, title = {{Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića}}, } @mastersthesis{fpzg:1444, author = {{Jeličić, Ivona}}, title = {{Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1516, author = {{Raguž, Veronika}}, title = {{Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika}}, } @mastersthesis{fpzg:1566, author = {{Žužić, Krešimira}}, title = {{SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{fpzg:1434, author = {{Hasnek, Matej}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja osoba i projekata}}, } @mastersthesis{fpzg:1433, author = {{Habunek, Anamaria}}, title = {{Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1562, author = {{Medved, Žana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI STIL PREDSJEDNIČKOG KANDIDATA DONALDA TRUMPA NA TWITTERU TIJEKOM 2015. I 2016. GODINE}}, } @mastersthesis{fpzg:1564, author = {{Mihovilović Pajkin, Marina}}, title = {{POLITIČKA KOMUNIKACIJA HRVATSKIH GRADONAČELNIKA NA FACEBOOKU}}, } @mastersthesis{fpzg:1238, author = {{Žunec, Viktorija}}, title = {{Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1217, author = {{Slivar, Dora}}, title = {{Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?}}, } @mastersthesis{fpzg:1231, author = {{Mlinarić, Paulina}}, title = {{Brendiranje grada Vrbovca}}, } @mastersthesis{fpzg:1219, author = {{Duvnjak, Katarina}}, title = {{Brendiranje nogometaša - studija slučaja Luke Modrića}}, } @mastersthesis{fpzg:1237, author = {{Matković, Emma}}, title = {{Community management u sportu - primjer SEHA-Gazprom League Final 4 (2019.)}}, } @mastersthesis{fpzg:1175, author = {{Kolec, Tihana}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje na primjeru Jadranskog naftovoda}}, } @mastersthesis{fpzg:1146, author = {{Cota, Iva}}, title = {{Komunikacija brendova visoke mode na Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:1220, author = {{Ljubičić, Leona}}, title = {{Moda kao sredstvo promocije destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1244, author = {{Magdić, Ivona}}, title = {{Organizacija događaja u informatičkoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1145, author = {{Klarić, Anna}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju Istre}}, } @mastersthesis{fpzg:1209, author = {{Mrgudić, Lucija}}, title = {{Brendiranje malih vinarija na poluotoku Pelješcu}}, } @mastersthesis{fpzg:1180, author = {{Gavrić, Felicia}}, title = {{Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris}}, } @mastersthesis{fpzg:1208, author = {{Periša, Hrvoje}}, title = {{Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar}}, } @mastersthesis{fpzg:1203, author = {{Šola Vujčić, Tena}}, title = {{Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija}}, } @mastersthesis{fpzg:1191, author = {{Senjak, Antonija}}, title = {{Analiza PR strategije i kriznog komuniciranja na primjeru Fyre Festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:1227, author = {{Šipušić, Antonija}}, title = {{Analiza video materijala na društvenim medijima: studija slučaja vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1160, author = {{Prnjak, Mihaela}}, title = {{Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"}}, } @mastersthesis{fpzg:1168, author = {{Dogan, Tea}}, title = {{Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata}}, } @mastersthesis{fpzg:1131, author = {{Lukić, Toni}}, title = {{Vizualni identitet u sportu - logotipovi hrvatskih plivačkih klubova}}, } @mastersthesis{fpzg:1297, author = {{Krivačić, Tanja}}, title = {{Analiza krizne komunikacije zdravstvenih institucija u aferi "kiretaža"}}, } @mastersthesis{fpzg:1254, author = {{Ožbolt, Filip}}, title = {{Etičnost medijskog prikazivanja žena u sportu: analiza medijskog teksta i pogledi akterica}}, } @mastersthesis{fpzg:1249, author = {{Lovrek, Lara}}, title = {{Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1296, author = {{Čonč, Tatjana}}, title = {{Izazovi i prilike brendiranja policijskih službenika u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1275, author = {{Džakmić, Vehmir}}, title = {{Narativ djetinjstva u autobiografiji Luke Modrića}}, } @mastersthesis{fpzg:1278, author = {{Ardalić, Lucija}}, title = {{Retorika predsjedničke kampanje Zorana Milanovića na Facebooku 2019.}}, } @mastersthesis{fpzg:1277, author = {{Borovac, Kristina}}, title = {{Retorika reklama Erste banke u hrvatskim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:1251, author = {{Trošić, Larisa}}, title = {{Stilske figure na naslovnicama Sportskih novosti u nogometnim izvješćima}}, } @mastersthesis{fpzg:1269, author = {{Ilić, Darija}}, title = {{Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1268, author = {{Hlača, Ana}}, title = {{Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1049, author = {{Žunić, Morana}}, title = {{Fenomen clickbaita i senzacionalizam u online medijima na primjeru portala Vijesti.hr i Dnevnik.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:1000, author = {{Vidić, Matea}}, title = {{Obilježja izvještavanja o humanitarnim akcijama na primjerima "RTL pomaže djeci" (RTL) i "Uz nas niste sami" (HRT)}}, } @mastersthesis{fpzg:895, author = {{Uzbašić, Tea}}, title = {{Privatnost djece i mame blogerice: analiza sadržaja Instagram objava u 2018.}}, } @mastersthesis{fpzg:901, author = {{Švagelj, Ines}}, title = {{Stavovi sportskih novinara o izvještavanju sa Svjetskog nogometnog prvenstva 2018}}, } @mastersthesis{fpzg:899, author = {{Petrović, Matea}}, title = {{Uloga i pozicija fotoreportera u hrvatskim dnevnim novinama}}, } @mastersthesis{fpzg:991, author = {{Zobec, Petar}}, title = {{Uloga urednika u novinskoj opremi sportskih rubrika u tiskovnom i online izdanjima Jutarnjeg lista i Večernjeg lista}}, } @mastersthesis{fpzg:972, author = {{Trbuščić, Martina}}, title = {{Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:914, author = {{Ivaniš, Ines}}, title = {{Odnosi s javnošću u luksuznom hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fpzg:908, author = {{Duljaj, Ema}}, title = {{Odnosi s javnošću zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:974, author = {{Sirovica, Sara}}, title = {{Osobno brendiranje - studija slučaja Michelle Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:971, author = {{Škarika, Štefica}}, title = {{Povjerenje studenata novinarstva i komunikologije u Facebook nakon krize s Cambridge Analyticom}}, } @mastersthesis{fpzg:913, author = {{Bosančić, Mislav}}, title = {{Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita}}, } @mastersthesis{fpzg:884, author = {{Keškić, Matea}}, title = {{Upotreba novih tehnologija u organizaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:880, author = {{Glatki, Silvija}}, title = {{Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{fpzg:1010, author = {{Lulić, Niko}}, title = {{Kreiranje i upravljanje modnim brendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1073, author = {{Medak, Zrinka}}, title = {{Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije}}, } @mastersthesis{fpzg:879, author = {{Ćurić, Anja}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una}}, } @mastersthesis{fpzg:1076, author = {{Dorokazi, Mirela}}, title = {{Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1014, author = {{Švraka, Senka}}, title = {{Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:963, author = {{Vidić, Vlatka}}, title = {{Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida}}, } @mastersthesis{fpzg:1058, author = {{Nakić, Martina}}, title = {{Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:951, author = {{Juričan, Anita}}, title = {{Eho-komore u političkoj komunikaciji: slučaj Istanbulske konvencije na Twitteru}}, } @mastersthesis{fpzg:949, author = {{Bucić, Iva}}, title = {{Medijska reprezentacija Istanbulske konvencije i pitanja roda}}, } @mastersthesis{fpzg:952, author = {{Kanajet, Karlo}}, title = {{Obilježja krizne komunikacije koncerna Agrokor u 2017. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:948, author = {{Dolinar, Daniela}}, title = {{Promocija putem Instagrama: studija slučaja svjetski poznatih influencera}}, } @mastersthesis{fpzg:923, author = {{Jakovina, Petra}}, title = {{Diskurzivne prakse normalizacije i problematizacije pozdrava "Za dom spremni": slučaj spomen-ploče u Jasenovcu 2017. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:934, author = {{Pereš, Nika}}, title = {{Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije}}, } @mastersthesis{fpzg:992, author = {{Pervan, Ena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u zdravstvenom turizmu na primjeru otoka Lošinja}}, } @mastersthesis{fpzg:702, author = {{Rendulić, Magdalena}}, title = {{Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata}}, } @mastersthesis{fpzg:778, author = {{Štefinščak, Matija}}, title = {{Američki filmski mjuzikli '60-ih: osnovna svojstva i stilske osebitosti}}, } @mastersthesis{fpzg:758, author = {{Ćubel, Jelena}}, title = {{Američki predsjednički izbori 2016. godine: viralnost lažnih vijesti i njihova zastupljenost u hrvatskim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:838, author = {{Dojčinović, Renata}}, title = {{Govor mržnje na Facebook stranici 24 sata}}, } @mastersthesis{fpzg:755, author = {{Prodan, Dominik}}, title = {{Iseljavanje mladih iz Hrvatske - analiza diskursa članaka objavljenih na hrvatskim news portalima}}, } @mastersthesis{fpzg:827, author = {{Solomun, Mario}}, title = {{Navike informiranja studenata novinarstva}}, } @mastersthesis{fpzg:837, author = {{Ivković, Emilija}}, title = {{Refleksija osobina ličnosti gamera i gamerica na primjeru videoigre The Sims 4}}, } @mastersthesis{fpzg:692, author = {{Movrić, Martina}}, title = {{Seksualno zlostavljanje u Hollywoodu i #MeToo kampanja: tematska analiza američkih i britanskih news portala}}, } @mastersthesis{fpzg:856, author = {{Drvodelić, Katarina}}, title = {{Analiza oglašivačkih kampanja hrvatskih banaka od 2010. do 2018. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:667, author = {{Vincetić, Katica}}, title = {{Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima}}, } @mastersthesis{fpzg:820, author = {{Mutnjaković, Tena}}, title = {{Izgradnja imidža Osijeka kao grada visoke tehnologije}}, } @mastersthesis{fpzg:764, author = {{Bašić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{fpzg:843, author = {{Marić, Lorena}}, title = {{Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:814, author = {{Šuker, Ivona}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji sportova na pijesku}}, } @mastersthesis{fpzg:761, author = {{Škorić, Antonia}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u pozicioniranju hrvatskih rukotvorina}}, } @mastersthesis{fpzg:836, author = {{Deverić, Lorena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji nesigurnih turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:789, author = {{Bene, Ivona}}, title = {{Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta}}, } @mastersthesis{fpzg:839, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Samobora - studija slučaja}}, } @mastersthesis{fpzg:791, author = {{Bartulić, Josip}}, title = {{Hercegovina kao turistički brend}}, } @mastersthesis{fpzg:809, author = {{Mujačić, Matej}}, title = {{Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone}}, } @mastersthesis{fpzg:792, author = {{Tomljanović, Maria}}, title = {{Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{fpzg:805, author = {{Basioli, Frane}}, title = {{Analiza online komunikacije Hrvatske turističke zajednice}}, } @mastersthesis{fpzg:806, author = {{Jagić, Janja}}, title = {{Online promocija Hrvatske turističke zajednice na emitivnim tržištima}}, } @mastersthesis{fpzg:840, author = {{Trojanović, Domagoj}}, title = {{Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve}}, } @mastersthesis{fpzg:783, author = {{Đerić, Elena}}, title = {{Sveučilišni programi razmjene studenata kao alat javne diplomacije}}, } @mastersthesis{fpzg:455, author = {{Mamić, Petra}}, title = {{Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata}}, } @mastersthesis{fpzg:532, author = {{Matančić, Irena}}, title = {{Primjena i učinkovitost društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim poduzećima}}, } @mastersthesis{fpzg:389, author = {{Katić, Andrea}}, title = {{Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca}}, } @mastersthesis{fpzg:457, author = {{Martinić, Petra}}, title = {{Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:574, author = {{Sušić Načeta, Sara}}, title = {{Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba}}, } @mastersthesis{fpzg:487, author = {{Husinec, Katarina}}, title = {{Diskurs nastupnih i oproštajnih govora predsjednika Sabora 2003.-2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:453, author = {{Ravlić, Doris}}, title = {{Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja}}, } @mastersthesis{fpzg:548, author = {{Šunde, Eta}}, title = {{Medijska reprezentacija klimatskih promjena u diskursu hrvatskih političkih elita}}, } @mastersthesis{fpzg:419, author = {{Crnčević, Anela}}, title = {{Online i "offline" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{fpzg:480, author = {{Crnica, Ivana}}, title = {{Portretiranje manjinskih skupina u filmskoj industriji u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{fpzg:438, author = {{Brkić, Andra}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u kulinarskim emisijama na hrvatskim televizijama}}, } @mastersthesis{fpzg:502, author = {{Mitić, Ana}}, title = {{Percepcija hrvatskih srednjoškolaca i studenata o zvijeszdama reality emisija}}, } @mastersthesis{fpzg:536, author = {{Čičak, Zorana}}, title = {{Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana}}, } @mastersthesis{fpzg:526, author = {{Brnada, Petar}}, title = {{Prikaz stručnjaka za odnose s javnošću u igranim filmovima holivudske produkcije}}, } @mastersthesis{fpzg:430, author = {{Deranja, Kristina}}, title = {{Dolazak televizije u kontinentalnu Hrvatsku: usmena povijest}}, } @mastersthesis{fpzg:420, author = {{Stojanov, Hrvoje}}, title = {{Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave - primjer Grada Karlovca}}, } @mastersthesis{fpzg:446, author = {{Bebek, Ena}}, title = {{Promocija neprofitnog kazališta u Republici Hrvatskoj na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:563, author = {{Pasarić, Kristina}}, title = {{Uloga poznatih osoba u online komunikaciji političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:329, author = {{Bednaž, Mia}}, title = {{Društvene mreže u novinarstvu: Karakteristike komunikacije novinara i publike putem službenih facebook stranica novinara 24sata}}, } @mastersthesis{fpzg:330, author = {{Injac, Monika}}, title = {{Novinarke u udarnim vijestima središnjih informativnih emisija HTV-a, Nove TV i RTL-a}}, } @mastersthesis{fpzg:335, author = {{Hemen, Ivona}}, title = {{Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori}}, } @mastersthesis{fpzg:182, author = {{Gržetić, Annamaria}}, title = {{Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra}}, } @mastersthesis{fpzg:92, author = {{Juričević, Ana}}, title = {{Preduvjeti implementacije društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim malim poduzećima}}, } @mastersthesis{fpzg:56, author = {{Soko, Martina}}, title = {{Izvještavanje o djeci izbjeglicama u hrvatskim dnevnim novinama 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:185, author = {{Delač, Morana}}, title = {{Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"}}, } @mastersthesis{fpzg:206, author = {{Žaja, Katarina}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:174, author = {{Jakić, Maja}}, title = {{Medijska reprezentacija Jadranke Kosor od 2009. godine do 2015. godine (analiza sadržaja dnevnih novina)}}, } @mastersthesis{fpzg:111, author = {{Starčić, Ema}}, title = {{Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru}}, } @mastersthesis{fpzg:212, author = {{Dretar, Dijana}}, title = {{Uloga djece političara u kreiranju njihove celebrity persone: studija slučaja Sashe i Malie Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:196, author = {{Grbeš, Ruža}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji turističkih zajednica Slavonije}}, } @mastersthesis{fpzg:181, author = {{Grgurević, Tina}}, title = {{Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{fpzg:217, author = {{Ivčević, Anđela}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:89, author = {{Vuković, Ema}}, title = {{Uloga strukovnih udruga u razvoju profesije odnosa s javnošću na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:165, author = {{Stipović, Jelena}}, title = {{Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:123, author = {{Pletikosa, Anja}}, title = {{Krizno komuniciranje ključnih aktera na primjeru uhićenja bivšeg premijera Ive Sanadera i gradonačelnika Zagreba Milana Bandića}}, } @mastersthesis{fpzg:95, author = {{Nikić, Petra}}, title = {{Međunarodni odnosi s javnošću i javna diplomacija na primjeru Države Izrael}}, } @mastersthesis{fpzg:121, author = {{Boghetta, Giulia}}, title = {{Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra}}, } @mastersthesis{fpzg:119, author = {{Gotovac, Tina}}, title = {{Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica}}, } @mastersthesis{fpzg:152, author = {{Ponoš, Antonia}}, title = {{Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:160, author = {{Meglić, Mia}}, title = {{Učestalost i karakteristike cyberbullyinga kod studenata Fakulteta političkih znanosti}}, } @mastersthesis{fpzg:299, author = {{Bauer, Benjamin}}, title = {{Brazil kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:24, author = {{Mađer, Petra}}, title = {{Medijski spektakl u televizijskim vijestima: slučaj "braniteljskog šatora"}}, } @mastersthesis{fpzg:26, author = {{Miholić, Nina}}, title = {{Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?}}, } @mastersthesis{fpzg:3, author = {{Penđer, Mikela}}, title = {{Modni blogovi u Hrvatskoj-perspektive i kritike}}, }