pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:12231,thesis,"Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača","Kovačević, Marta",,,,,,,, efzg:12172,thesis,"Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona","Frühwirth, Dora",,,,,,,, efzg:11948,thesis,"Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće","Cirimotić, Ivona",,,,,,,, efzg:11711,thesis,"Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima","Odak, Mislav",,,,,,,, efzg:11895,thesis,"Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja","Romek, Lorena",,,,,,,, efzg:11563,thesis,"Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera","Sabolek, Petar",,,,,,,, efzg:11708,thesis,"Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona","Ćorić, Jela",,,,,,,, efzg:11661,thesis,"Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z","Jurović, Pavla",,,,,,,, efzg:11698,thesis,"Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica","Resler, Matej",,,,,,,, efzg:11704,thesis,"Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z","Sladović, Maja",,,,,,,, efzg:11139,thesis,"Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima","Vori, Mario",,,,,,,, efzg:11580,thesis,"Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda","Matić, Ružica",,,,,,,, efzg:11339,thesis,"Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika","Golubić, Dorotea",,,,,,,, efzg:11180,thesis,"Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima","Matić, Tomislav",,,,,,,, efzg:11153,thesis,"Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju","Karabatić, Karla",,,,,,,, efzg:11096,thesis,"Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju","Kocijan, Barbara",,,,,,,, efzg:10863,thesis,"Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika","Padovan Đurov, Branka",,,,,,,, efzg:10820,thesis,"Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje","Klaić, Klara",,,,,,,, efzg:10818,thesis,"Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje","Budanović, Laura",,,,,,,, efzg:10779,thesis,"Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija","Jakuš-Mejarec, Lana",,,,,,,, efzg:10778,thesis,"Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača","Jakopinčić, Stela",,,,,,,, efzg:10740,thesis,"Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta","Posavac, Lorena",,,,,,,, efzg:10281,thesis,"Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z","Zebić, Lucija",,,,,,,, efzg:10270,thesis,"Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki","Gradinščak, Sebastijan",,,,,,,, efzg:10520,thesis,"Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti","Herceg, Patricia",,,,,,,, efzg:10107,thesis,"Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila","Slapničar, Petar",,,,,,,, efzg:10079,thesis,"Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19","Mađer, Anamarija",,,,,,,, efzg:9737,thesis,"Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju","Davidović Boljkovac, Iris",,,,,,,, efzg:9725,thesis,"UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA","Vlašić, Lucija",,,,,,,, efzg:9762,thesis,"ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU","Luketić, Brigita",,,,,,,, efzg:9716,thesis,"Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta","Duvnjak, Ružica",,,,,,,, efzg:9608,thesis,"ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA","Kontin, Ivana",,,,,,,, efzg:9641,thesis,"ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA","Alviž, Iva",,,,,,,, efzg:9637,thesis,"Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća","Bakić, Jelena",,,,,,,, efzg:9761,thesis,"Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj","Filipović, Ivan Kazimir",,,,,,,, efzg:9729,thesis,"Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama","Marković, Petra",,,,,,,, efzg:9936,thesis,"Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju","Pandžić, Lucija",,,,,,,, efzg:9515,thesis,"Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda","Stupar, Petra",,,,,,,, efzg:9459,thesis,"Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj","Ljevak, Tina",,,,,,,, efzg:9709,thesis,"Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19","Furmek, Valentina",,,,,,,, efzg:9246,thesis,"ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA","Majurec, Manuel",,,,,,,, efzg:9953,thesis,"Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z","Jurakić, Anja",,,,,,,, efzg:9145,thesis,"ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA","Petrušić, Marija",,,,,,,, efzg:9132,thesis,"Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu","Krce-Ivančić, Ana",,,,,,,, efzg:9535,thesis,"Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda","Bokun, Valentina",,,,,,,, efzg:9134,thesis,"Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda","Lepušić, Valentina",,,,,,,, efzg:8921,thesis,"Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka","Kaurić, Tin",,,,,,,, efzg:8749,thesis,"PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV","Rambrot, Josip",,,,,,,, efzg:8695,thesis,"ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA","Gečević, Helena",,,,,,,, efzg:8594,thesis,"Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka","Fuček, Petra",,,,,,,, efzg:7996,thesis,"Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona","Šlibar, Dorja",,,,,,,, efzg:8010,thesis,"Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda","Matušek, Iva",,,,,,,, efzg:7989,thesis,"ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA","Lovrić, Ivana",,,,,,,, efzg:8028,thesis,"MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA","Majetić, Dea",,,,,,,, efzg:7384,thesis,"PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA","Baltić, Dominik",,,,,,,, efzg:6672,thesis,"Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača","Hrgovčić, Valentina",,,,,,,, efzg:6659,thesis,"Promocija proizvoda u glazbenoj industriji","Ćorić, Marija",,,,,,,, efzg:6292,thesis,"KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE","Mazić, Daria",,,,,,,, efzg:6491,thesis,"Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece","Rugan, Matea",,,,,,,, efzg:6301,thesis,"Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju","Omrčen, Petra",,,,,,,, efzg:6332,thesis,"ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA","Lovrić, Aleksandra",,,,,,,, efzg:6335,thesis,"Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju","Kolak, Ana-Marija",,,,,,,, efzg:6419,thesis,"Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama","Čičak, Katarina",,,,,,,, efzg:5915,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y","Bosnić, Ante",,,,,,,, efzg:5626,thesis,"Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke","Korać, Antonela",,,,,,,, efzg:4817,thesis,"Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke","Jajetić, Daniel",,,,,,,, efzg:4820,thesis,"Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti","Jelonjić, Andrea",,,,,,,, efzg:4372,thesis,"SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA","Koledić, Ivona",,,,,,,, efzg:4697,thesis,"ULOGA KORPORATIVNIH MUZEJA U UPRAVLJANJU PERCEPCIJOM AUTENTIČNOSTI LUKSUZNE MODNE MARKE","Kolar, Nera",,,,,,,, efzg:3847,thesis,"ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA","Bašić, Lovro",,,,,,,, efzg:3826,thesis,"Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja","Balaban, Ana",,,,,,,, efzg:3969,thesis,"Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika","Bradić, Braslav",,,,,,,, efzg:3047,thesis,"Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada","Bašić, Anja",,,,,,,, efzg:3037,thesis,"Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj","Bešlić, Stjepan",,,,,,,,