pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12231 thesis "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača" "Kovačević, Marta" efzg:12172 thesis "Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona" "Frühwirth, Dora" efzg:11948 thesis "Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće" "Cirimotić, Ivona" efzg:11711 thesis "Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima" "Odak, Mislav" efzg:11895 thesis "Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja" "Romek, Lorena" efzg:11563 thesis "Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera" "Sabolek, Petar" efzg:11708 thesis "Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona" "Ćorić, Jela" efzg:11661 thesis "Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z" "Jurović, Pavla" efzg:11698 thesis "Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica" "Resler, Matej" efzg:11704 thesis "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z" "Sladović, Maja" efzg:11139 thesis "Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima" "Vori, Mario" efzg:11580 thesis "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda" "Matić, Ružica" efzg:11339 thesis "Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika" "Golubić, Dorotea" efzg:11180 thesis "Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima" "Matić, Tomislav" efzg:11153 thesis "Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju" "Karabatić, Karla" efzg:11096 thesis "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju" "Kocijan, Barbara" efzg:10863 thesis "Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika" "Padovan Đurov, Branka" efzg:10820 thesis "Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje" "Klaić, Klara" efzg:10818 thesis "Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje" "Budanović, Laura" efzg:10779 thesis "Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija" "Jakuš-Mejarec, Lana" efzg:10778 thesis "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača" "Jakopinčić, Stela" efzg:10740 thesis "Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta" "Posavac, Lorena" efzg:10281 thesis "Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z" "Zebić, Lucija" efzg:10270 thesis "Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki" "Gradinščak, Sebastijan" efzg:10520 thesis "Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti" "Herceg, Patricia" efzg:10107 thesis "Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila" "Slapničar, Petar" efzg:10079 thesis "Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19" "Mađer, Anamarija" efzg:9737 thesis "Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju" "Davidović Boljkovac, Iris" efzg:9725 thesis "UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA" "Vlašić, Lucija" efzg:9762 thesis "ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU" "Luketić, Brigita" efzg:9716 thesis "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta" "Duvnjak, Ružica" efzg:9608 thesis "ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA" "Kontin, Ivana" efzg:9641 thesis "ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA" "Alviž, Iva" efzg:9637 thesis "Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća" "Bakić, Jelena" efzg:9761 thesis "Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj" "Filipović, Ivan Kazimir" efzg:9729 thesis "Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama" "Marković, Petra" efzg:9936 thesis "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju" "Pandžić, Lucija" efzg:9515 thesis "Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda" "Stupar, Petra" efzg:9459 thesis "Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj" "Ljevak, Tina" efzg:9709 thesis "Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19" "Furmek, Valentina" efzg:9246 thesis "ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA" "Majurec, Manuel" efzg:9953 thesis "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z" "Jurakić, Anja" efzg:9145 thesis "ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA" "Petrušić, Marija" efzg:9132 thesis "Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu" "Krce-Ivančić, Ana" efzg:9535 thesis "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda" "Bokun, Valentina" efzg:9134 thesis "Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda" "Lepušić, Valentina" efzg:8921 thesis "Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka" "Kaurić, Tin" efzg:8749 thesis "PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV" "Rambrot, Josip" efzg:8695 thesis "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA" "Gečević, Helena" efzg:8594 thesis "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka" "Fuček, Petra" efzg:7996 thesis "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona" "Šlibar, Dorja" efzg:8010 thesis "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda" "Matušek, Iva" efzg:7989 thesis "ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA" "Lovrić, Ivana" efzg:8028 thesis "MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA" "Majetić, Dea" efzg:7384 thesis "PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA" "Baltić, Dominik" efzg:6672 thesis "Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača" "Hrgovčić, Valentina" efzg:6659 thesis "Promocija proizvoda u glazbenoj industriji" "Ćorić, Marija" efzg:6292 thesis "KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE" "Mazić, Daria" efzg:6491 thesis "Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece" "Rugan, Matea" efzg:6301 thesis "Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju" "Omrčen, Petra" efzg:6332 thesis "ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA" "Lovrić, Aleksandra" efzg:6335 thesis "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju" "Kolak, Ana-Marija" efzg:6419 thesis "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama" "Čičak, Katarina" efzg:5915 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y" "Bosnić, Ante" efzg:5626 thesis "Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke" "Korać, Antonela" efzg:4817 thesis "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke" "Jajetić, Daniel" efzg:4820 thesis "Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti" "Jelonjić, Andrea" efzg:4372 thesis "SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA" "Koledić, Ivona" efzg:4697 thesis "ULOGA KORPORATIVNIH MUZEJA U UPRAVLJANJU PERCEPCIJOM AUTENTIČNOSTI LUKSUZNE MODNE MARKE" "Kolar, Nera" efzg:3847 thesis "ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA" "Bašić, Lovro" efzg:3826 thesis "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja" "Balaban, Ana" efzg:3969 thesis "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika" "Bradić, Braslav" efzg:3047 thesis "Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada" "Bašić, Anja" efzg:3037 thesis "Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj" "Bešlić, Stjepan"