pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn vsmti:870,thesis,"Poduzetničke zone u funkciji gospodarskog razvoja grada Virovitice","Devčić, Karla",,,,,,,, vsmti:861,thesis,"Računovodstveno utvrđivanje dohotka od nesamostalnog rada","Vrhovac, Toni",,,,,,,, vsmti:824,thesis,"Analiza konkurencije kao značajan čimbenik poslovnog planiranja","Medvedović, Nikolina",,,,,,,, vsmti:827,thesis,"Analiza okoline u procesu strateškog menadžmenta na primjeru LNG Hrvatska","Vanđija, Melita",,,,,,,, vsmti:830,thesis,"Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije","Horvat, Ana-Maria",,,,,,,, vsmti:829,thesis,"Odnosi s javnošću i publicitet kao oblici integrirane marketinške komunikacije","Ilinović, Ruža",,,,,,,, vsmti:831,thesis,"Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije","Golubić, Lara",,,,,,,, vsmti:828,thesis,"Oglašavanje u web okruženju","Medvedović, Marina",,,,,,,, vsmti:826,thesis,"Poslovno odlučivanje kao integrirajuća funkcija menedžmenta","Barać, Samantha",,,,,,,, vsmti:821,thesis,"Uloga i značaj emocionalne inteligencije u kontekstu poslovnog odlučivanja","Seliř, Sanela",,,,,,,, vsmti:825,thesis,"Upravljanje rizicima u poslovnom odlučivanju","Bubnjić, Monika",,,,,,,, vsmti:820,thesis,"Utjecaj krize u Ukrajini na poljoprivrednu proizvodnju u OPG-ovima","Šimunija, Kristian",,,,,,,, vsmti:814,thesis,"Borba protiv prijevara u EU","Hašpl, Luka",,,,,,,, vsmti:815,thesis,"Europska politika zaštite okoliša: Trenutno stanje i izazovi","Blaško-Bošnjak, Mijo",,,,,,,, vsmti:785,thesis,"Funkcije komunikacije u radnom odnosu","Lacković, Marija Veronika",,,,,,,, vsmti:782,thesis,"Influencer marketing","Kudumija, Tajana",,,,,,,, vsmti:839,thesis,"Klimatska politika i ciljevi EU","Jurčević, Davor",,,,,,,, vsmti:817,thesis,"Marketinška komunikacija fitness industrije na društvenim mrežama","Torjanac, Ana",,,,,,,, vsmti:812,thesis,"Politika zaštite okoliša u EU","Ronik, Lorena",,,,,,,, vsmti:818,thesis,"Promjena ponašanja potrošača u uvjetima inflacije","Lendl, Davor",,,,,,,, vsmti:783,thesis,"Uloge članova obitelji na donošenje odluke o kupnji","Križan, Fran",,,,,,,, vsmti:816,thesis,"Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije","Župan, Tihana",,,,,,,, vsmti:811,thesis,"Žene u menadžmentu","Ćosić, Laura",,,,,,,, vsmti:730,thesis,"Interkulturalne kompetencije sezonskih radnika u turizmu","Hrustanović, Maja",,,,,,,, vsmti:721,thesis,"Odnos kulturne različitosti u medijima","Špehar, Mihovil",,,,,,,, vsmti:720,thesis,"Trgovanje kriptovalutama s osvrtom na porezni aspekt","Zebić, Nives",,,,,,,, vsmti:743,thesis,"Integrirani sustavi upravljanja kvalitetom","Patača, Marko",,,,,,,, vsmti:744,thesis,"Marketing u e - trgovini","Bogdanović, Mihaela",,,,,,,, vsmti:745,thesis,"Osvrt na porezni sustav Alžirske Narodne Demokratske Republike","Slavić, Marko",,,,,,,, vsmti:697,thesis,"Analiza okruženja kao temelj uspješnog pokretanja poduzetničkog pothvata","Pilekić, Ivona",,,,,,,, vsmti:691,thesis,"Analiza primjene digitalne tehnologije u poslovanju turističkih poduzeća","Kladušić, Anamarija",,,,,,,, vsmti:698,thesis,"Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata","Adamović, Iva",,,,,,,, vsmti:690,thesis,"Analiza ulaganja putem kriptovaluta na primjeru digitalne svjetske burze Binance","Turčić, Kruno",,,,,,,, vsmti:699,thesis,"Motivacija kao čimbenik nastanka i razvoja poduzetničkih namjera","Rozman, Sara - Patricia",,,,,,,, vsmti:727,thesis,"Obrazovanje i radno iskustvo kao čimbenik uspješnog upravljanja poduzetničkim pothvatom","Barnaki, Matea",,,,,,,, vsmti:689,thesis,"Upotreba investicijskih fondova u turizmu RH","Giba, Karlo",,,,,,,, vsmti:728,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća","Balaž, Marko",,,,,,,, vsmti:683,thesis,"Gerila marketing na primjeru Veleučilišta u Virovitici","Lulić, Matea",,,,,,,, vsmti:707,thesis,"HACCAP sustav","Barić, Leon",,,,,,,, vsmti:682,thesis,"Marketinški komunikacijski miks u digitalnom okruženju","Marić, Anamarija",,,,,,,, vsmti:708,thesis,"Obiteljsko poduzetništvo kao pokretač razvoja sporta i rekreacije","Štefan, Dario",,,,,,,, vsmti:681,thesis,"Ponašanje potrošača s fokusom na Z generaciju","Mikec, Ivana",,,,,,,, vsmti:705,thesis,"Teorije i stilovi vodstva","Radanović, Anamarija",,,,,,,, vsmti:679,thesis,"Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda","Petonjić, Antonela",,,,,,,, vsmti:680,thesis,"Važnost ambalaže prilikom donošenja odluka o kupnji","Perdedaj, Valentina",,,,,,,, vsmti:740,thesis,"Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije","Markanović, Nikolina",,,,,,,, vsmti:706,thesis,"Žene u menadžmentu","Čor, Matea",,,,,,,, vsmti:673,thesis,"Vođenje kao najvažnija funkcija menadžmenta","Perak Rajnović, Valentina",,,,,,,, vsmti:645,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje djece","Kosa, Iva",,,,,,,, vsmti:609,thesis,"ORGANIZACIJSKE PROMJENE I UPRAVLJANJE RADNIM STRESOM","Torjanac, Iva",,,,,,,, ffzg:3391,thesis,"Materijalni izvori u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi povijesti","Kebet, Eugen-Lovro",,,,,,,, vsmti:483,thesis,"INFLUENCER MARKETING","Kadežabek, Dominik",,,,,,,, vsmti:484,thesis,"STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA","Vincek, Tomislav",,,,,,,, vsmti:398,thesis,"CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA","Kiš, Amalija",,,,,,,, vsmti:412,thesis,"INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO FUNKCIJA CRM-A","Sukreški, Maja",,,,,,,, vsmti:420,thesis,"MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI","Knežević, Vedrana",,,,,,,, vsmti:413,thesis,"MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Seđak, Mia",,,,,,,, vsmti:414,thesis,"RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU","Šimek, Monika",,,,,,,, vsmti:419,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSOM S POTROŠAČIMA U KREIRANJU USLUGE","Spevan, Anamarija",,,,,,,, vsmti:403,thesis,"UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Stubičar, Maja",,,,,,,, vsmti:418,thesis,"VAŽNOST BAZA PODATAKA U KREIRANJU TURISTIČKE PONUDE","Poljanac, Ivana",,,,,,,, vsmti:422,thesis,"VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U","Pašić, Kristina",,,,,,,, vsmti:442,thesis,"VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA","Pajnić, Nikolina",,,,,,,, vsmti:427,thesis,"VAŽNOST REVITALIZACIJE PROIZVODA","Posavec, Robert",,,,,,,, vsmti:160,thesis,"VAŽNOST EVENTA U BRENDIRANJU DESTINACIJE","Pospihalj, Ivanka",,,,,,,, vsmti:127,thesis,"UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Lacko, Tanja",,,,,,,, vsmti:84,thesis,"ADWORDS KAO MARKETING ALAT","Krajačić, Tomislav",,,,,,,, vsmti:88,thesis,"MARKETING HRANE","Šulog, Natalija",,,,,,,, vsmti:125,thesis,"MARKETING U SPORTU","Fabičević, Filip",,,,,,,, vsmti:124,thesis,"UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING","Križnjak, Valentina",,,,,,,, vsmti:90,thesis,"BRENDIRANJE DESTINACIJE","Miota, Igor",,,,,,,, vsmti:92,thesis,MERCHANDISING,"Žuti, Gordana",,,,,,,, vsmti:94,thesis,"E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu","Telebar, Igor",,,,,,,, vsmti:99,thesis,"FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV","Vogrinčić, Matija",,,,,,,, vsmti:76,thesis,"FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV","Vogrinčić, Matija",,,,,,,, vsmti:75,thesis,"eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta","Telebar, Igor",,,,,,,, efzg:321,dissertation,"Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi","Blažević, Zrinka",,,,,,,, vsmti:81,thesis,"UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE","Toplak, Dino",,,,,,,, vsmti:87,thesis,"INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA U FUNKCIJI CRM-a","Grabež, Marijana",,,,,,,, vsmti:65,thesis,"EKSTERNI BENCHMARKING NA TRŽIŠTU INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE","Tutić, Kristijan",,,,,,,, vsmti:22,thesis,"POSLOVANJE I OGLAŠAVANJE VIRTUALNE TVRTKE EBAY","Dejanović, Nikola",,,,,,,, vsmti:48,thesis,"UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Mernjak, Kristina",,,,,,,, vsmti:5,thesis,"UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA","Banić Babec, Helena",,,,,,,, vsmti:19,thesis,"VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE","Čuljat, Mislav",,,,,,,, vsmti:26,thesis,"VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE","Fuček, Valentina",,,,,,,, vsmti:29,thesis,"ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI","Hokman, Ivan",,,,,,,, vsmti:50,thesis,"UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA","Milković, Maja",,,,,,,,