prikaz prve stranice dokumenta KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, Gabrijela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Klačić, G. (2016). KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić, G. (2016). 'KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Klačić G. KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

G. Klačić, "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.