prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, Marta
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Citirajte ovaj rad

Jurić, M. (2016). STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, Marta. "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, Marta. "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, M. (2016). 'STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić M. STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

M. Jurić, "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.