prikaz prve stranice dokumenta  Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.