Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
Digitalni repozitorij Sveučilišta u Zagrebu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Prema sastavnicama
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
završni rad
15
0
MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA
Tina Švađumović (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Podaci o radu
Naslov
MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA
Autor
Tina Švađumović
Voditelj/Mentor
Mirko Palić
(mentor)
Sažetak rada
Imidž destinacije igra značajnu ulogu kada turisti kreiraju odmor za sebe. Prepoznavanje i održavanje imidža destinacije važno je za učinkoviti marketing s obzirom da imidž utječe na oblikovanje identiteta destinacije u svijesti turista. Imidž destinacije može se mijenjati u ovisnosti o pozicioniranju i promociji destinacije, stoga brand predstavlja srž imidža destinacije. Imidž destinacije može usmjeravati proces brendiranja destinacije. Kreiranje i jačanje diferenciranog imidža destinacije kroz brendiranje važno je za gradove čime se sugerira situacija u kojoj će se gradovi budućnosti međusobno natjecati upravo kroz svoje brandove. Međutim, brandiranje destinacije morže biti složen proces upravo zbog neopipljivosti, prolaznosti (netrajnosti) i zamjenjivosti u pogledu iskustava kupaca. Istanbul se predstavlja kao čaroban i inspirativan grad, grad suprotnosti. U Istanbulu se susreću Istok i Zapad, religija se isprepliće sa sekularizmom i povijest koegzistira s modernim društvom. Kako bi se došlo do potencijalnih kupaca i s ciljem odgovora na njihove potrebe, valja razvijati prilagođene slike za različite ciljanje skupine potrošača/turista. Primjerice, u slučaju targetiranja islamskih turista trebalo bi naglašavati islamsku dimenziju grada, dok bi u slučaju drugih vjeroispovjesti trebalo naglašavati multikulturalizam grada, njegovu otvorenost i kulturno nasljeđe. Štoviše, imidž i brand destinacije pod utjecajem su imidža cijele zemlje, turističkih brandova u zemlji, regionalnih i lokalnihbrandova te individualnih turističkih poslovnih planova.83 U tom je pogledu imidž Istanbula pod djelomičnim utjecajem općih percepcija o Turskoj kao i pod utjecajem turističkog branda zemlje. Turci su poznati po svojoj gostoljubivosti i turski turistički brand predstavljen je kroz slogan "Budite naš gost", što naglašava gostoljubivost i prijateljstvo turskog naroda. Takav slogan predstavlja pozitivan činitelj koji stvara sliku da mještani Istabula dočekuju goste raširenih ruku.
Ključne riječi
Istanbul
turistička destinacija
marketing
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Marketing of tourist destination city of Istambul
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razine
Katedra za marketing
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studija
stručni
Stupanj
stručni
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2015-09-24
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
Napomena
Sažetak preuzet iz zaključka, ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Pohranio
Maja Tokić