prikaz prve stranice dokumenta Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti

Dorotić, Tomislav (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dorotić, T. (2015). Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, T. (2015). 'Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić T. Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 31.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

T. Dorotić, "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.