prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:377780

Dalić, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dalić, M. (2015). Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

Dalić, Marija. "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

Dalić, Marija. "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

Dalić, M. (2015). 'Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

Dalić M. Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

M. Dalić, "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.