prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Raguž, Z. (2015). Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Z. (2015). 'Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž Z. Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Z. Raguž, "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.