prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:971697

Vugić, Bernarda
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vugić, B. (2016). Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

Vugić, Bernarda. "Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

Vugić, Bernarda. "Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

Vugić, B. (2016). 'Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

Vugić B. Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

B. Vugić, "Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:971697

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.