prikaz prve stranice dokumenta Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija

Zovak, Ivan (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Zovak, I. (2015). Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, I. (2015). 'Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak I. Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

I. Zovak, "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.