prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:096558

Ivančić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ivančić, I. (2019). Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

Ivančić, I. (2019). 'Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

Ivančić I. Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

I. Ivančić, "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.