prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Parat, M. (2019). Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, M. (2019). 'Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat M. Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

M. Parat, "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.