prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima

Parat, Marta (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Parat, M. (2019). Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, M. (2019). 'Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat M. Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

M. Parat, "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.