prikaz prve stranice dokumenta Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka

Babić, Marija (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Babić, M. (2019). Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

Babić, Marija. "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

Babić, Marija. "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

Babić, M. (2019). 'Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

Babić M. Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

M. Babić, "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.