prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e

Galović, Josip (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Galović, J. (2019). Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

Galović, Josip. "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

Galović, Josip. "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

Galović, J. (2019). 'Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

Galović J. Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

J. Galović, "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.