prikaz prve stranice dokumenta  Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače

Popović, Daniel (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 01.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.