prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.