prikaz prve stranice dokumenta Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima

Jurak, Martina (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jurak, M. (2019). Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

Jurak, Martina. "Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

Jurak, Martina. "Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

Jurak, M. (2019). 'Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

Jurak M. Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

M. Jurak, "Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061121

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.