prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.