prikaz prve stranice dokumenta Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca

Grbavac, Ante (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Grbavac, A. (2019). Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, A. (2019). 'Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac A. Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

A. Grbavac, "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.