diplomski rad
Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke

Tomić, Ivana Ana (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tomić, I. A. (2019). Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

Tomić, Ivana Ana. "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

Tomić, Ivana Ana. "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

Tomić, I. A. (2019). 'Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

Tomić IA. Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

I. A. Tomić, "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.