diplomski rad
Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tešanović, I. (2020). Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, I. (2020). 'Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović I. Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

I. Tešanović, "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.