prikaz prve stranice dokumenta MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA

Lokin, Nina (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lokin, N. (2015). MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

Lokin, Nina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

Lokin, Nina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

Lokin, N. (2015). 'MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

Lokin N. MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

N. Lokin, "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.