prikaz prve stranice dokumenta Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja
Rad nije dostupan
završni rad
Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. urn:nbn:hr:168:507953

Pović, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Citirajte ovaj rad

Pović, T. (2016). Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

Pović, Tea. "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

Pović, Tea. "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

Pović, T. (2016). 'Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

Pović T. Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

T. Pović, "Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:507953

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.