prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Crnjak, T. (2014). Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak, T. (2014). 'Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Crnjak T. Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

T. Crnjak, "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.