prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2016. urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Hustić, I. (2016). Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, I. (2016). 'Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić I. Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

I. Hustić, "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.